کیک پزی

ایده های جذاب برای تزئین کیک ولنتاین

کیک ولنتاین

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مناسبت های مختلف را جشن می گیرید و به فکر خوشحالی و شادمانی هستید، به احتمال زیاد روز ولنتاین را هم روزی بسیار عاشقانه و پرشور می دانید. قطعاً درست کردن یک کیک خوشمزه و خوشرنگ می تواند حال و هوای این روز را برای شما و عزیزانتان بهتر کند. حال اگر بتوانیم کیک روز ولنتاین را با دستپخت خودمان تهیه کنیم، بسیار ارزشمند تر و خاص تر خواهد شد. تزیین کیک ولنتاین خانگی خیلی هم کار سختی نیست. تنها کافی است چندین عکس کیک ولنتاین را در سایت های مختلف مشاهده کنید تا بهترین ایده ها را داشته باشید.

تزیین کیک ولنتاین خانگی

مدل کیک ولنتاین در تمامی سایت ها بسیار زیاد است و ممکن است این تنوع شما را دچار سردرگمی کند. به همین علت بهتر است بنا بر سلیقه خود زیباترین عکس ها و مدل های کیک ولنتاین را گلچین نمایید. با درست کردن و تزیین کیک ولنتاین می توانید عزیزان خود را حسابی خوشحال کنید.

روز ولنتاین چه روزی است؟

ولنتاین به معنی روز عشق است. این روز برای فرهنگ ایرانی ها نیست، اما خیلی هم اشکالی ندارد. ما هم در این روز می توانیم عزیزان خود را خوشحال کنیم. در واقع هم در این روز و هم در روز ایران باستان می توانیم با درست کردن کیک و یا کادو دادن عزیزان خود را خوشحال کنیم. ولنتاین در روز ۱۴ فوریه و ۲۵ بهمن است. همانطور که می دانید ایده های بسیار متنوعی برای تزیین کیک ولنتاین خانگی وجود دارد.

تزیین کیک ولنتاین

در این روز می‌توانید یک کیک بسیار زیبا و خوش طعم را درست کنید در ادامه می خواهیم چندین ایده بسیار متنوع برای تزیین کیک ولنتاین را به شما معرفی نماییم. به طور کلی این روز یادآور عشق است. شما می‌توانید این روز را به پارتنر، مادر، خواهر، پدر و یا هر کسی که عاشق او هستید، تبریک بگویید.

 

7 ایده متنوع تزیین کیک برای روز ولنتاین

در ابتدا باید بدانید که تزیین کیک ولنتاین باید مطابق با ذوق و شوق و سلیقه شما باشد. ما در این مطلب به بررسی چندین ایده متنوع تزیین کیک ولنتاین می پردازیم.

مدل کیک ولنتاین

ایده کیک ولنتاین به رنگ قرمز

همانطور که می دانید رنگ قرمز نماد عشق و دوستی است. به همین علت معمولاً کیک ها و کادو ها در این روز به رنگ قرمز هستند. شما هم می توانید با درست کردن کیک ولنتاینی قرمز، عزیزان خود را خوشحال کنید و جذاب ترین عکس های یادگاری را با آن بگیرید. تنها کافی است کیک را با هر دستور پختی که بلد هستید، بپزید. در آخر می توانید روی آن را با انواع رنگهای خوراکی قرمز بپوشانید.

حتی می‌توانید خامه روی کیک را با رنگ خوراکی قرمز تزیین نمایید. جذاب ترین ایده این است که با استفاده از قیف مخصوص تزیین کیک پزی،  قلب های قرمز کوچک بر روی کیک ایجاد نمایید. به طور کلی می توانید به مدل کیک ولنتاین در سایت های مختلف نگاهی بیندازید تا ایده های بیشتری بگیرید.

کیک ولنتاین خاص

کاپ کیک ولنتاین

یکی دیگر از ایده های کیک ولنتاین، درست کردن کاپ کیک ولنتاین است. اندازه کیک برای ولنتاین خیلی اهمیت ندارد. بنابراین بیشتر بر روی تزیین کیک ولنتاین تمرکز کنید. به طور کلی کاپ کیک می تواند یک انتخاب فوق العاده عالی برای روز ولنتاین باشد. کاپ کیک هایی با طعم توت فرنگی، بستنی و یا … علاوه بر طعم  بسیار بی‌نظیر، بسیار هم جذاب و زیبا هستند.

کیک ولنتاینی را می‌توانید به هر طور که بر روی آن تسلط دارید درست کنید. تنها فرق کاپ کیک ها و کیک‌های اصلی بیشتر بر روی اندازه آنها است. شما می توانید کاپ کیک ولنتاین را با گلهای بسیار زیبای قرمز و یا خامه تزیین نمایید. حتی می توانید از پاستیل های قرمز هم بر روی آنها استفاده کنید.

مهمترین اصل این است که زیبایی کیک جشن ولنتاین بیشتر به تزیین آن مرتبط می شود. اگر شما به دنبال درست کردن کیک ولنتاین خاص هستید، در آخر به خرید تاپر قلب و یا خرید تاپر عشق بپردازید و آنها را بر روی کیک قرار دهید.

عکس کیک ولنتاین

خرید تاپر  i love you

درست کردن چیز کیک توت فرنگی

درست کردن چیز کیک توت فرنگی یک ایده بسیار ناب و بینظیر برای کیک روز ولنتاین است. یک چیز کیک توت فرنگی قرمز جلوه واقعا قشنگ و جذابی برای کیک روز ولنتاین دارد. برای تزیین چیز کیک می توانید از انواع میوه های قرمز رنگ و توت فرنگی استفاده کنید. کیک ولنتاین باید بسیار خاص و زیبا باشد. به همین علت خرید تاپر عاشقانه را به هیچ عنوان فراموش نکنید. تاپر ولنتاین می‌تواند کیک شما را بسیار زیبا و خاص تر نشان دهد.

ایده کیک ولنتاین

خرید تاپر پلکسی قلب و نبض

تهیه کیک سابله قلبی

معمولا کیک سابله با بیسکویت های خوشمزه طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می توانید این نوع کیک را به روش های مختلف تهیه و تزیین نمایید. قطعا درست کردن یک سابله قلبی برای روز ولنتاین ایده بسیار نابی است. برای تزیین کیک ولنتاین می‌توانید از ترافل قلبی هم استفاده کنید. ماکارون ها هم می‌توانند تزیینات قشنگی برای کیک جشن ولنتاین باشند. ماکارون های قرمز را برای تزیین کیک ولنتاین خانگی به هیچ عنوان فراموش نکنید. در آخر از تاپر ولنتاین استفاده کنید تا کیک روز ولنتاین حسابی زیبا شود.

کیک جشن ولنتاین

تهیه کیک ردولوت آتشفشانی

باز هم اگر تمایل دارید مدل کیک ولنتاین شما بسیار منحصر به فرد باشد، می توانید اقدام به درست کردن کیک ردولوت آتشفشانی کنید. این کیک برای روز ولنتاین به رنگ قرمز است و برای مناسبت هایی مانند ولنتاین فوق العاده عالی به نظر می رسد. زمانی که شما کیک را برش می دهید، شکلات های بسیار زیاد ذوب شده از وسط آن فوران می کند. این ایده می تواند یک سوپرایز فوق العاده زیبا و جذاب باشد. اگر کسی که دوستش دارید، عاشق شکلات است با بریدن کیک ردولوت آتشفشانی حسابی هیجان زده خواهد شد.

کیک ولنتاین خاص به همین راحتی و در کمترین زمان ممکن درست می شود. تنها کافی است چند مدل عکس کیک ولنتاین را مشاهده کنید تا ایده های بیشتری به ذهن شما برسد. به طور کلی طرز تهیه کیک ولنتاین بسیار ساده است و کار اصلی تزیین آن می باشد.

طرز تهیه کیک ولنتاین

 خرید تاپر happy valentine day

قرار دادن هدیه در داخل کیک ولنتاین

همانطور که می‌دانید در روز ولنتاین و یا روز عشق افراد به یکدیگر کادو و هدیه می دهند. ممکن است کادو دادن یکی از چالش های شما هم باشد. اگر به دنبال یک ایده بسیار ناب و جذاب برای کادو دادن هستید، می توانید هدیه مورد نظر خود را در داخل کیک قرار دهید. البته در نظر بگیرید که این هدیه باید در داخل کیک جا شود.

اگر کمی به کیک پزی تبحر داشته باشید، خود شما می‌توانید آن را در داخل کیک جاسازی کنید. در این صورت می توانید فردی که دوستش دارید را حسابی سوپرایز کنید. تنها کافی است که به طرز تهیه کیک ولنتاین قرمز رنگ و زیبا بپردازید و کادو مورد نظر خود را درون آن جای دهید.  کیک ولنتاین خاص به همین راحتی و در کمترین زمان ممکن درست می شود.

کیک ولنتاین عاشقانه

خرید مینی تاپر پلکسی دایره و قلب 

تزیین کیک ولنتاین با عروسک های دونفره

زمانی که کیک ولنتاین عاشقانه خود را درست کردید، نوبت به تزیین آن میرسد. برای تزیین کیک ولنتاین ایده های بسیار متنوعی وجود دارند که به چندین مدل از آنها پرداخته ایم. یکی از جذاب ترین تزیین ها برای کیک جشن ولنتاین، استفاده از تاپر ها و یا عروسک های دونفره است. به طور کلی چند مدل کیک ولنتاین با این ایده ها می توانید داشته باشید. ایده کیک ولنتاین کاملا بستگی به نظر و سلیقه شما دارد.

کیک برای ولنتاین

خرید تاپر love عمودی

سخن پایانی

در آخر باید بدانید که شما می توانید عکس کیک ولنتاین خود را که با ذوق و سلیقه بسیار زیاد درست کرده اید، با افراد دیگر به اشتراک بگذارید تا این ایده ها بیشتر شوند. قطعا روز ولنتاین بهترین روز برای شما و عزیزانتان است. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و شما بتوانید ایده کیک ولنتاین خاص و جذاب را پیدا کنید.

 

به این محتوا چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *