دسته‌بندی نشده

بهترین هدیه روز مادر چیست؟

بهترین هدیه روز مادر

روز مادر یک روز خاص در تمام دنیا است. در هر کشور یک روز به‌خصوصی را به یک دلیلی به عنوان روز مادر انتخاب کرده‌اند. این دلایل ممکن است مذهبی، تاریخی، ملی و یا حتی افسانه‌ای بوده باشد. اما آنچه مهم است ارزشمند بودن جایگاه یک زن و مادر در یک جامعه است. به راستی مادران چه موجوداتی هستند و چرا باید یک روز در سال را به نام آن ها اختصاص داد و حتی جشن گرفت؟ جواب واضح است. مادران و زنان انسان هایی هستند که تمام وجود آن ها را مهر، محبت، عشق و مراقبت فراگرفته است. هنگامی که در یک روز طولانی به خانه برمی‌گردید و موضوعی شمارا به شدت ناراحت کرده است با دیدن مادر خود و آغوش همیشه بازش این حال در شما از بین می رود و تمام وجودتان را احساسی خوب پر می کند. ارزشمندی وجود مادر زمانی بیشتر می شود که خود او با وجود داشتن یک روز بد این حس را از شما پنهان می کند. چرا که او توانایی شکل دهی یک موجود زنده را در خود دارد و زمانی که یک نوزاد در درون او رشد می کند این مادر است که بخشی از وجود خود را هنگام رشد فرزند به او میدهد. بنابراین درست است که هیچ هدیه و هیچ چیزی در دنیا نمی تواند این بزرگی و کارهایی را که برای خانواده انجام داده اند جبران کند اما برای اینکه بتوانیم کمی، تنها کمی از محبت ها را جبران کنیم بهتر است با خرید یک کادو و یا انجام یک کار به آنها بفهمانیم که به یادشان هستیم و برایشان ارزش و احترام قائلیم. اگر شما با این سخنان ما موافق هستید بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا چند ایده برای هدیه روز مادر به شما معرفی کنیم.

بهترین هدیه روز مادر

بهترین هدیه برای روز مادر

چه هدیه ای برای روز مادر خوب است؟ این سؤالی است که چند ماه یا چند هفته قبل از روز مادر تمام ذهنمان را به خود مشغول می کند. یک راهکار بسیار عملی و ساده این است که توجه کنید که چه چیزی باعث می شود مادرتان لبخند بزند یک لیست از آن تهیه کنید. اما اگر چند روزی بیشتر فرصت ندارید بهتر است به مواردی که در ادامه اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

لباس

همه می‌دانیم که مادران و زنان همیشه عاشق خریدن لباس هستند چراکه زیبایی و زیباتر بودن در ذات آنها است. شما نمی توانید دنیایی بدون مادران و زنان را تصور کنید چرا که جهان ما با وجود آنان زیباتر شده است. به هر حال خرید یک شال یا روسری، مانتو یا شومیز، چادر یا پارچه لباس نیز میتواند گزینه ی خوبی برای هدیه روز زن یا روز مادر باشد.

هدیه خاص روز مادر

زیورآلات

خرید زیورآلات به خصوص گردنبند یا النگو همیشه برای مادران یک هدیه خاص و درجه یک محسوب می شود. جالب است بدانید که زیورآلات نقره هم گاهی بیشتر از طلا محبوبیت دارد. البته به دلیل قیمت پایین تر آن نیست بلکه  از لحاظ علمی نقره استرس را از افراد دور کرده و حس و حال بهتری به مصرف کننده منتقل می کند. شما می توانید با توجه به توان مالی خود طلا یا نقره بودن زیورآلات را انتخاب کنید. جدا از گردنبند، خرید انگشتر با نگین سنگهای فیروزه، زمرد یا حتی یاقوت هم می تواند یک هدیه بیاد ماندنی باشد.

لوازم آرایشی و بهداشتی

این هدیه برای مادران و همسران جوان و حتی گاهی اوقات برای مادربزرگ ها نیز هدیه ی جذابی است. به دلایلی که قبلا هم گفته شده میل به زیبایی در خانم ها ذاتی است. حالا سوال اینجاست که چه نوع لوازم آرایشی و بهداشتی برای هدیه روز مادر مناسبتر است. باید بدانید که علاقه به رنگ های روشن و مات در بین مادران متفاوت است و خرید رژ و رژگونه ریسک کردن است. ریمل وسرمه میتواند انتخاب هوشمندانه تری باشد. اما با این تفاسیر یک هدیه بسیار مناسبتر برای هدیه روز مادر، خرید رنگ مو است. حسی که از بالارفتن سن به مادران دست می دهد گاهی اوقات سبب کمتر شدن نشاط آنان می شود. رنگ موهای جذاب و زیبایی که با رنگ پوستشان هم خوانی داشته باشد توانایی برگرداندن این نشاط را دارد. جدا ازخرید لوازم آرایشی می توانید با خرید محصولات بهداشتی هم به زیباتر دیده شده مادران کمک کنید. استفاده از پک های ضد چروک و آب رسان می تواند گزینه خلاقانه ای برای هدیه خاص روز مادر باشد. این پیشنهاد یک انتخاب هوشمندانه است چرا که مادران زمان هایی بیشتر از همه افراد خانواده دچار استرس می شوند و این موضوع سبب آسیب به پوست آن ها شده است. شما می توانید با تهیه این هدیه خاص از این اتفاق جلوگیری کنید.

هدیه روز مادر

لوازم ورزشی

مطمئنا مادران زمان زیادی را در خانه به سر می برند و کار منزل بیشتر اوقات زمان رفتن به یک باشگاه را از آنها میگیرد. این موضوع سبب بروز یک سری بیماری ها می شود و مادران را دچار ضعف بدنی میکند؛ بنابراین با خرید دمبل‌ های کوچک، طناب یا حتی تردمیل و سایر وسایل ورزشی به سلامتی آنها کمک کنید. یا حتی می توانید برای آنها اشتراک ماهانه استخر تهیه کنید و به عنوان کادو روز مادر تقدیمشان نمایید. با این کار مادران متوجه می شوند که شما درک می کنید که آنها چقدر زمان می گذارند تا شما در خانه احساس آرامش داشته باشید.

لوازم برقی

هیچ شخصی نمی تواند انکار کند که آشپزی بسیار کار سخت و زمان گیری است. در عین حال یک حرفه لذت بخش است. به عنوان مثال بسیاری از مادران زمان زیادی را برای تهیه خوراکی های شب یلدا در آشپز خانه صرف می کنند. شما به عنوان هدیه روز مادر می توانید با خرید یک همزن برقی کاسه دار، ست کامل لوازم تزئین کیک، یک توستر جدید و مواردی مشابه هدیه ی خاصی برای روز مادر تهیه کنید. البته مادران و خانم ها بعد از حمام زمان زیادی را برای حالت دادن و خشک کردن موهای خود صرف می کنند. خرید یک سشوار جدید و به روز به همراه یک اتو و حالت دهنده مناسب هم می تواند از گزینه های هدیه خاص روز مادر قرار بگیرد.

کفش

راحتی و خستگی کمتر در هنگام پیاده روی آرزوی هر فردی است. زیراکه پا قلب دوم بدن است و همین طور که مشخص است از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید یک کفش طبی و شیک برای پیاده روی یا حتی مهمانی که از پا درد هنگام پیاده روی و کمردرد در مهمانی ها جلوگیری کند مطمئنا گزینه مناسبی به عنوان کادوی روز مادر ارزان محسوب می شود مگر اینکه هزینه زیادی برای تهیه یک کفش مناسب متحمل شوید.

گل

گل ها موجوداتی زنده ای هستند و به محبت و رسیدگی نیاز دارند. خرید گل های آپارتمانی که کمترین رسیدگی و بیشترین ماندگاری را دارند جزو بهترین هدایای روز مادر به حساب می آیند. گل در خانه باعث سرزندگی و پخش انرژی های خوب و مثبت می شود. پیشنهاد ما برای هدیه روز مادر گل هایی مانند: انواع پتوس، گل گندمی تصفیه کننده هوا، سانسوریا دورکننده استرس، بوته گل سرخ ( در گلدان و در باغچه قابل رشد است)، آگلونما، سرخس، بابا آدم، برگ انجیری، برگ بیدی، بگونیا رکس و پاچیرا معروف به درخت پول است. میتوانید با خرید تاپر قلب یا خرید تاپر روز زن و مادر و قرار دادن آن ها در گلدان زیبایی بیشتری به این هدیه بدهید.

مسافرت

همواره در زندگی های امروز تنش ها و استرس های زیادی وجود دارد و مادران نیز از این تنش ها دور نیستند؛ در واقع بیشترین میزان اضطراب در خانم ها دیده می شود. با یک سفر و یا تهیه بلیط برای یک سفر چند روزه این فرصت را به مادران خود می دهید که چند روزی برای خودشان به مسافرت بروند که هم از استرس و اضطراب دور بمانند و هم کمی بیشتر زمانی برای خودشان داشته باشند. همه ما به زمانی برای خود نیازداریم و سفر این امکان را به ما می دهد. مسافرت می تواند جزو خاص ترین هدیه برای روز مادر باشد.

کتاب الکترونیکی

این روزها آنقدر مشغله های موجود در زندگی افزایش پیداکرده است که دیگر زمان زیادی برای مطالعه باقی نمی ماند. اما از آن جایی که دیگر همه چیز دیجیتالی شده، کتاب الکترونیکی میتواند هدیه خاصی برای روز مادر باشد. ممکن است بعضی از مادران علاقه مند به مطالعه باشند اما زمان زیادی برای مطالعه پیدا نکند. به همین دلیل کتاب الکترونیکی هدیه بسیار مناسبی برای روز مادر است.

ساعت هوشمند

این هدیه بسیار خاصی برای روز مادر است زیرا که می تواند به تلفن همراه هوشمند متصل شود و علاوه بر آن میزان ضربان قلب، شمارش گام ها و میزان کالری مصرفی را محاسبه کند.

تاپر مادر

خرید مینی تاپر love you mom

پیشنهاد هایی برای روز مادر

مطمئنا هیچ زن و مادری از هدایای زیبا و گران قیمت بدش نمی آید. اما مهمترین هدیه برای یک مادر احترام گذاری و درک شدن است. می توانید گاهی اوقات در کار منزل و خرید خانه به مادر خود کمک کنید. هنگام اتمام غذا از آن ها تشکر کرده و ظرف های خود را در سینک آشپزخانه قرار دهید. با انجام کارهای به نظر کوچک می توانید بهترین هدایا را به مادر خود بدهید.

تاپر مادر

خرید تاپر مادر

تاپرهای مخصوص روز مادر

درست کردن یک کیک خانگی زیبا و خوشمزه نیز می تواند جشن روز مادر را کامل کند. برای تزئین کیک روز مادر می توانید از تاپرهای مناسبتی موجود در سایت بعد نو استفاده کنید. با  خرید تاپر روز زن و مادر می توانید کیک خانگی خود را در کمترین زمان ممکن به صورتی شیک و زیبا تزیین کنید.

خرید تاپر عشق و یا خرید تاپر قلب نیز می توانند انتخاب های مناسبی برای تزیین کردن کیک روز مادر باشند. تاپر آغوش مادر، تاپر میم مثل مادر، تاپر مادرم روزت مبارک، تاپر عزیزم روزت مبارک، تاپر همسرم روزت مبارک و … برخی از زیباترین تاپرهایی هستند که برای روز مادر و همسر مناسب و کاربردی می باشند. این تاپرهای زیبا را می توانید از سایت بعد نو به راحتی تهیه کنید.

تاپر مادر

خرید تاپر میم مثل مادر

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات و نکات کاملی در مورد هدیه های جالب روز مادر و همینطور چند ایده برای هدیه روز مادر ارائه کنیم. امیدواریم با استفاده از پیشنهادات گفته شده بهترین هدیه روز مادر را برای مادران و همسران خود تهیه کنید و روزگاری خوش داشته باشد.

 

به این محتوا چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *