دسته‌بندی نشده

روش های تزئین کیک روز زن

تزئین کیک روز زن

در تقویم ایران یکی از مهم ترین مناسبتها که برای همگان ارزشمند به شمار می رود، روز زن و روز مادر است که در 20 جمادی الثانی تقویم قمری این روز جشن گرفته می شود. تزئین کیک روز زن یکی از جذاب ترین کارهاست که در بسیاری از قنادی ها و منازل انجام می  شود.

تزئین کیک روز زن

روز مادر یکی از زیباترین روزها برای پاسداشت و قدردانی از زحمات مادران و همسران است که بسیاری از بانوان دوست دارند در این روز برای مادر عزیز خود کیک تهیه کرده و به تزیین کیک ساده خانگی برای روز زن با سلیقه خودشان اقدام نمایند. روز مادر بهترین فرصت و بهانه برای سپاسگزاری و تشکر از زحمات این فرشته زمینی و شاد کردن دل او است. با بهره مندی از ایده های جذاب مدل تزیین کیک برای روز زن می توانید با خرید انواع تاپر مناسبتی مانند خرید تاپر کیک عاشقانه، مادر و یا همسر خود را غافلگیر کرده و کیک زیبایی را تهیه نمایید.

تاپر روزت مبارک

خرید تاپر عزیزم روزت مبارک

کیک روز مادر در کنار هدیه روز مادر یکی از مهمترین و جدایی ناپذیرترین خوراکی ها به شمار می رود. خرید کیک روز مادر و یا تزیین کیک برای روز زن با خرید تاپر روز زن و مادر زیباتر می شود. بهترین هدیه روز زن محبت خالصانه شما است که به مادر و همسر خود تقدیم می کنید. با تزئین کیک روز زن می توانید عشق و احساس خود را به او انتقال دهید. با داشتن وسایل موردنیاز برای تزئین کیک روز زن می توانید که کیکی زیبا را تهیه و تزیین نمایید.

تزیین کیک روز زن

نکات مهم در تهیه کیک روز مادر

در زمان خرید و یا درست کردن کیک مناسبتی باید به برخی نکات توجه بیشتری نمود که در زیر به برخی از آنها اشاره می نماییم.

به منظور انتخاب و یا حتی خرید کیک روز مادر باید قنادی خوب و مواد و متریال با کیفیت و مناسبی را انتخاب و خریداری نمایید تا خروجی کار شما محصولی با کیفیت و مرغوب و خوش طعم باشد. نکته مهم دیگر در انتخاب کیک مناسب روز زن توجه به طرح و تم کیک است که باید در این روز اقدام به خرید و یا تزیین کیک برای روز زن با خرید تاپر روز زن و مادر و طرح های گل و قلب نمایید. تم کیک مناسب روز زن می تواند با شغل مادر و همسر و علایق او متناسب باشد.

تاپر روز مادر

حرید تاپر روز مادر Happy mothers day 

آخرین نکته ای که در این بحث به آن اشاره می شود وزن کیک است که باید با تعداد نفرات هماهنگی داشته باشد.

ایده های تزئین کیک روز مادر

برای تزیین کیک برای روز زن از انواع روش ها مانند الهام از طبیعت و سایر تکنیک ها می توان بهره برد تا کیکی زیبا و خوشمزه داشته باشیم. برای تزیین کیک روز زن می توان از روشهایی استفاده نمود که بسیار مقرون به صرفه هستند و در عین سادگی از زیبایی چشم نوازی برخوردارند. با ایده هایی که در ادامه بیان می شود می توانید به یک مدل تزیین کیک روز زن زیبا دست یابید.

تاپر همسر

خرید تاپر همسرم روزت مبارک

استفاده از شکلات

یکی از مواد مناسب در آشنایی با طرز تزیین روی کیک زن، شکلات است که جذاب ترین روش برای زیباکردن کیک به شمار می رود. شما می توانید شکلات را با مخلوط کردن با خامه به گاناش تبدیل کنید که جذابیت خاصی به کیک شما می بخشد. حتی می توانید از پودر کاکائو برای تزیین کیک ساده خانگی برای روز زن استفاده نمایید. برای استفاده از شکلات در تزیین کیک روز زن حتما نباید کیک شما شکلاتی باشد. هر کیکی با هر طعمی را که دوست دارید می‌توانید با شکلات و خرید تاپر عاشقانه و خرید انواع تاپر روز زن تزیین کنید.

مینی تاپر کیک

خرید مینی تاپر روز مادر

میوه، پایه ثابت تزیین کیک روز زن

گاهی اوقات شاید ندانید که برای تزیین کیک روز زن چه موادی استفاده کنید. به شما میوه را به عنوان بهترین گزینه پیشنهاد می نماییم. استفاده از انواع میوه های فصل، نمایی زیبا به کیک می دهد. به عنوان مثال استفاده و تزیین کیک با تمشک، زیبایی چشم نوازی به کیک می دهد. استفاده از توت فرنگی، هلو، کیوی، موز و انواع میوه انتخابی مناسب برای تزنیین کیک روز زن است. دقت داشته باشید در زمان استفاده از میوه در تزیین کیک، آن را در آخرین لحظه و در جای مناسب قرار دهید.

طرز تزیین روی کیک زن

استفاده از فوندانت

از دیگر گزینه های مناسب برای تزیین کیک برای روز زن و روز مادر، استفاده از فوندانت آماده است که در بسیاری از مغازه های لواز قنادی به فروش می رسد. شما می توانید فوندانت را در رنگ های مختلف خریده و یا در رنگ سفید خریداری کرده و با رنگ های مورد علاقه خود رنگ کنید و با تم مورد نظر خود آن را هماهنگ نمایید. یکی از مهم ترین نکات در طرز تزیین روی کیک زن با استفاده از خمیر فوندانت، خشک بودن سطح مورد نظر است که خمیر بر روی آن پهن می شود. زیرا در صورت خیس بودن خمیر به سطح می چسبد. به منظور جلوگیری از چسبیدن فوندانت به شما پبشنهاد می شود که کمی پودر قند روی سطح بپاشید و از یک وردنه‌ی تمیز استفاده کنید.

تزئین کیک روز زن

 

پودر قند، زیبایی مسحورکننده کیک

یکی از تکنیک ها و ایده های جذاب در تزیین کیک روز زن، استفاده از پودر قند است که در کنار خرید تاپر روزن زن و مادر کاربرد بالایی دارد. یکی از زیباترین و در عین حال ساده ترین روش ها و ایده های تزیین کیک برای روز زن همین پودر قند است که بر روی سطح کیک های رنگی پاشیده می شود. با استفاده از شابلون‌ در طرح های متنوع می توان طرح های جذابی بر روی کیک ایجاد نمود. در استفاده از پودر قند در تزیین کیک روز زن دقت داشته باشید که که کاملاً خنک شده باشد در صورتی که کیک داغ باشد پودر قند آب می شود.

تزیین کیک ساده خانگی برای روز زن

وسایل تزیینی

شاید برای تزیین کیک روز  مادر فرصت مناسبی نداشته باشید پس به شما پیشنهاد می کنیم تا از وسایل تزیینی مانند خرید تاپر عاشقانه و خرید تاپر مناسبتی استفاده نمایید. در کنار خرید تاپر روز مادر و روز زن، می توان شیرینی های جذاب و ریز را برای روی کیک خود استفاده نمایید و کیک خود را به یک اثر هنری تبدیل نمایید. استفاده از کوکی های رنگی، ترافل، پاستیل و انواع خوراکی های جذاب انتخاب مناسبی برای تزئیین کیک روز زن است. تزیین کیک روز مادر را می توان با خامه کشی، انواع گل، میوه، بیسکویت، انواع شکلات، گردوی خرد شده و خامه فرم گرفته تزیین کرد.

استفاده از گل خامه ای، گل فوندانت یا گل طبیعی یکی از زیباترین و مناسب ترین ایده تزیین کیک روز زن است. شما می توانید سطح کیک خود را با خامه سفید پوشانده و با گل های مورد علاقه مادرتان تزیین نمایید.

مینی تاپر کیک

خرید مینی تاپر روز مادر

در پایان

یکی از جذاب ترین مراحل در تهیه کیک های مناسبتی تزیین آن است که مهم ترین مرحله به شمار می رود. تزیین کیک روز زن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید متناسب با سلیقه و آن روز انجام شود.

 

به این محتوا چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *