تاپر های مناسبتی

هدیه ولنتاین دخترانه

هدیه ولنتاین دخترانه می تواند کاملا با توجه به سلیقه و میزان هزینه ای که تصمیم دارید برای این مناسبت صرف کنید انتخاب و تهیه شود. با توجه به اینکه روز ولنتاین نزدیک است و افراد زیادی از حالا در فکر تدارک دیدن هدیه خاص و مناسبی برای معشوق خود هستند، در این نوشته تصمیم داریم تا فهرست هدیه ی ولنتاین برای دختر را ارائه دهیم. بنابراین در صورتی که شما هم به دنبال هدیه روز ولنتاین دخترانه هستید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

هدیه روز ولنتاین دخترانه

پیشنهاد هدیه ولنتاین دخترانه

14 فوریه ( 25 بهمن ) روز ولنتاین یا همان روز عشق است. در این روز زیبا عشاق برای هم هدیه های خاصی را تهیه می کنند و سعی می کنند با برگزاری جشنی عاشقانه این روز را برای هم خاطره انگیز کنند. پیشنهاد کادو ولنتاین برای دختر شامل موارد متعدد و متنوع ای می شود و شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

پیشنهاد کادو ولنتاین برای دختر

موضوع مهمی که در هنگام انتخاب و تهیه کادو ولنتاین برای دختر و خانم ها باید در نظر داشته باشید، توجه به سلیقه و علاقه های طرف مقابل است. در صورتی که هدیه خود را با توجه به علایق طرف مقابلتان انتخاب کنید به او نشان داده اید که چقدر او را می شناسید و به علایقش توجه دارید و همین موضوع می تواند سبب افزایش عشق میان شما شود. در صورتی که می خواهید برای تهیه کادو ولنتاین برای دختر هزینه زیادی را صرف کنید، فهرست زیر می تواند در انتخاب بهترین هدیه به شما کمک کند :

  • گوشی موبایل
  • سرویس جواهر
  • اکسسوری طلا
  • ساعت هوشمند
  • لپتاپ
  • و …

در صورتی هم که می خواهید هزینه کمتری را صرف تهیه هدیه ولنتاین برای دختر کنید، می توانید از میان فهرست زیر گزینه مناسبی را انتخاب نمایید :

  • هندزفری
  • هدفون
  • باکس گل
  • قاب گوشی
  • روسری
  • لوازم آرایشی
  • عینک آفتابی
  • ساعت
  • انواع اکسسوری
  • زیورآلات سنتی
  • ماگ
  • و …

کادو ولنتاین برای دختر و خانم ها

ایده کادو ولنتاین برای دختر

برای تهیه هدیه ولنتاین دخترانه می توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید و با یک هدیه متفاوت و خاص، عشق خود را غافلگیر کنید. برای مثال می توانید یک پک خاص از هدایای کوچکی که می دانید او را خوشحال می کند تهیه کنید. لاک، رژ لب، انواع شکلات، عروسک های کوچک، جا سوئیچی، گل، تاپر ولنتاین، شمع، عکس های یادگاری و … را می توانید به شکلی زیبا در یک باکس هدیه قرار دهید.

دعوت او به یک کافه دنج و عاشقانه نیز می تواند این روز را برای شما خاطره انگیز کند. در صورتی که برای این جشن زیبا کیک تهیه کرده اید می توانید کیک خود را با استفاده از تاپر عاشقانه تزیین کنید. تاپر قلب، تاپر بوسه، تاپر آغوش، تاپر دوستت دارم از جمه تاپرهای پر طرفداری هستند که برای تزیین کیک ولنتاین استفاده می شوند.

هدیه ولنتاین دخترانه

خرید تاپر صورت

فهرست زیر نیز نمونه ای از هدیه ولنتاین زنانه خاص و متفاوت می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه طرف مقابلتان بهترین گزینه را از میان این فهرست انتخاب نمایید :

  • ثبت نام در دوره آموزشی مورد علاقه
  • ثبت نام در کلاس ورزشی مورد علاقه
  • تهیه اشتراک اپلیکیشن های خاص و مورد علاقه
  • گرفتن وقت برای پاکسازی و جوان سازی پوست
  • تهیه بلیط برای سفر
  • مجموعه آلبوم های موسیقی خواننده مورد علاقه
  • مجموعه فیلم های بازیگر مورد علاقه
  • مجموعه رمان های نویسنده مورد علاقه
  • و …

هدیه ولنتاین زنانه

به یاد داشته باشید که تنها لوکس و لاکچری بودن هدیه نیست که می تواند ارزش آن را بالا ببرد. زمانی که شما با انتخاب یک هدیه هوشمندانه به طرف مقابلتان نشان دهید که چقدر به یاد او بوده اید و برای خوشحال کردنش وقت گذاشته اید می توانید اطمینان داشته باشید که هدیه شما مورد پسند واقع می شود.

تاپر چهره code 596 سایز متوسط

یکی از زیباترین تاپرهایی که می توانید برای تزیین کردن کیک ولنتاین از آن استفاده کنید تاپر چهره است. طراحی این تاپر زیبا به شکلی انتزاعی و مدرن می باشد و نمای خاصی به کیک شما می بخشد. علاوه بر تزیین کیک، می توانید این تاپر عاشقانه را در باکس هدیه ولنتاین قرار دهید تا شیک تر به نظر برسد.

تاپر چهره در سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی طراحی و تولید شده است. شما می توانید با توجه به رنگ و نمای کیک و جعبه هدیه خود مناسب ترین رنگ این محصول را سفارش دهید.

تاپر چهره

خرید تاپر چهره code 596 سایز متوسط

تاپر عاشقانه مینیمال code 593 سایز متوسط

تاپرهایی که می توانید برای ولنتاین از آن ها استفاده کنید باید متناسب با جشن این روز یعنی روز عشق بوده و نمادی از عشق را با خود به همراه داشته باشند. تاپر عاشقانه با طراحی خاص و زیبایی که دارد نظر خانم ها و دختران را به خود جلب می کند. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر در فکر تهیه هدیه ولنتاین دخترانه هستید حتما از این تاپر زیبا در بسته بندی هدیه خود استفاده کنید. در واقع این تاپر زیبا هم برای روی کیک مناسب است و هم برای تزیین کردن جعبه هدیه مورد استفاده قرار می گیرد. تاپر عاشقانه هم کیفیت خوبی دارد و هم در سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی موجود است.

تاپر عاشقانه مینیمال

خرید تاپر عاشقانه مینیمال code 593 سایز متوسط

تاپر قلب code 537 سایز متوسط

یکی از اصلی ترین نمادهای ولنتاین نماد قلب است. تاپر قلب در انواع بسیار متنوع ای موجود است و شما می توانید با توجه به علاقه و سلیقه خود یکی از این مدل ها را انتخاب کنید. یکی از زیباترین مدل های تاپر قلب، این محصول زیبا می باشد که در سه رنگ طلایی، نقره ای و قرمز موجود است. با استفاده از این تاپر زیبا کیک ولنتاین شما نمای بسیار شیک تری می گیرد.

تاپر قلب

خرید تاپر قلب code 537 سایز متوسط

تاپر love عمودی code 489

تاپر love نیز یکی دیگر از انتخاب های متنوع ای است که برای تزیین کیک و یا کادوی ولنتاین دارید. این تاپر زیبا در دو رنگ طلایی و قرمز موجود است. برای انتخاب رنگ مناسب باید به هارمونی داشتن رنگ تاپر با رنگ کیک و یا جعبه هدیه ای که تهیه کرده اید توجه داشته باشید. این تاپر عاشقانه طراحی زیبا و چشم نوازی دارد و می تواند تأثیر گذاری هدیه شما را افزایش دهد.

تاپر love عمودی

خرید تاپر love عمودی code 489

بهترین هدیه برای ولنتاین زن چیست؟

انتخاب و تهیه کادو ولنتاین برای دختر و خانم ها از انتخاب هدیه ولنتاین مردانه کمی دشوارتر است. دلیل این موضوع هم تنوع بسیار زیادی است که در فهرست ایده کادو ولنتاین برای دختر وجود دارد. موضوع مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که هدیه ای که انتخاب می کنید مناسب سن و سال، روحیه و علایق طرف مقابل باشد تا بتواند توجه او را جلب کند.

کادو ولنتاین برای دختر و خانم ها

در صورتی که می خواهید برای همسر خود هدیه ولنتاین تهیه کنید، توجه داشته باشید که هدیه شما نباید شامل لوازم منزل باشد. لوازم منزل را می توانید هر زمانی تهیه کنید و حتی اگر فکر می کنید همسرتان را خوشحال می کند به بهانه های دیگری این هدیه را به او بدهید اما بگذارید روز عشق به خاطره ای خاص و رویایی برایتان تبدیل شود. انواع لوازم آرایشی، لاک، عطر، دسته گل، باکس هدیه ولنتاین و … می توانند ایده های مناسبی برای هدیه ولنتاین زنانه باشند.

هدیه برای ولنتاین زن

بهتر است در این روز زیبا با تهیه کردن دسته گل و کیک در کنار هدیه برای ولنتاین زن، به شکلی متفاوت از روزهای دیگر وارد خانه شوید. با خرید تاپر مناسبتی شامل خرید تاپر عاشقانه، خرید تاپر عشق، خرید تاپر قلب و … می توانید به کیکی که برای جشن ولنتاین تهیه کرده اید، نمای زیباتری ببخشید.

تاپر مینیمال آغوش

خرید تاپر مینیمال اغوش

موضوع مهم دیگری که در تهیه هدیه ولنتاین دخترانه اهمیت زیادی دارد نحوه بسته بندی هدیه است. بهتر است هدیه خود را به شکلی زیبا بسته بندی کرده و در باکسی که شامل گل، عروسک، شکلات، تاپر ولنتاین و … است قرار دهید. زیبایی بسته بندی هدیه می تواند تأثیر آن را بیشتر کند و نشان دهنده زمانی است که صرف تهیه آن کرده اید و ارزشی که برای طرف مقابلتان قائل بوده اید.

جمع بندی

در این نوشته به بیان فهرست پیشنهاد کادو ولنتاین برای دختر پرداختیم. انتخاب و تهیه هدیه ی ولنتاین برای دختر کار خیلی سختی نیست و تنها نیاز به کمی خلاقیت و توجه دارد. برای تهیه هدیه روز ولنتاین دخترانه بیشتر از اینکه به فکر تهیه یک هدیه گران قیمت و لوکس باشید بهتر است به فکر تهیه کردن هدیه ای باشید که به عشقتان ثابت کنید چقدر به علایق و سلایق او توجه دارید.

هدیه روز ولنتاین دخترانه

گذراندن یک روز عاشقانه با قدم زدن در خیابان هایی که در آن ها خاطرات خوشی با هم دارید، چاپ کردن تعدادی از زیباترین عکس هایی که لحظه های خوشی را برای شما ثبت کرده اند، قرار گذاشتن در رستوران یا کافه ای که برای شما خاطره انگیز است، حتی مرور اولین فیلمی که با هم دیده اید یا اولین موزیکی که با هم گوش کرده اید و … می توانند ایده های ساده ای باشند که این روز را برای شما خاطره انگیز می کنند. به یاد داشته باشید که هدیه ولنتاین برای دختر بیشتر از اینکه جنبه مادی داشته باشد، جنبه احساسی دارد و شما می توانید به راحتی و با کمی توجه عشقتان را از ته دل خوشحال کنید.

قرار دادن تاپر ولنتاین شامل انواع تاپر قلب، تاپر چهره، تاپر آغوش، تاپر لب، تاپر لاو و … می تواند کیک یا باکس هدیه شما را زیباتر کند. علاوه بر تاپر ولنتاین می توانید برای خرید تاپر ماه تولد، خرید تاپر اعداد، خرید تاپر سالگرد ازدواج، خرید تاپر حلقه و … نیز سفارش خود را در این سایت ثبت نمایید. تزیین کیک ولنتاین، تزیین کیک حنابندون، تزیین کیک روز پدر، تزیین کیک پسرانه، تزیین کیک پاییزی، تزیین کیک شب هالووین و … با خرید تاپر کیک بسیار راحت تر و شیک تر انجام می شود.

 

به این محتوا چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *