دسته‌بندی نشده

بهترین هدیه روز زن

بهترین هدیه روز زن و روز مادر چیست؟ این سوالی است که در نزدیکی ولادت حضرت فاطمه (س) برای خیلی از افراد پیش می آید. بسیاری از آقایان چند روز قبل از روز زن از خود می پرسند هدیه روز زن چی بخرم؟ چه خانم باشید و چه آقا، خرید کادو روز زن بهترین روش برای ابراز علاقه به مادر یا زنی است که دوستش دارید. اما با چه هدیه ای می توان قلب یک زن را تسخیر کرد و این روز را برایش خاطره انگیزتر ساخت. اگر نمی دانید برای روز زن یا روز مادر چه هدیه ای برای همسر یا مادرتان بهتر است ما برای شما پیشنهادات ویژه ای داریم. در این بخش می توانید انواع هدیه روز زن را مشاهده کنید.هدیه ی روز زن

بهترین هدیه برای روز زن چیست؟

کیک و تاپر کیک

اگر به دنبال یک هدیه ی روز زن زیبا و جذاب هستید می توانید یک کیک شکلاتی خوشمزه با تزئینات شیک و لاکچری را به عزیزانتان هدیه دهید. کیک جزء جدایی ناپذیری از هر جشنی است و در عین حال یک هدیه خاص برای روز زن است که قطعا همسر یا مادرتان از آن لذت خواهد برد. همچنین می توانید با خرید تاپر روز زن و مادر آن را خاص تر و جذاب تر بسازید.

لباس مجلسی

یک هدیه خاص برای روز زن، لباس مجلسی است. به ویژه اگر دنبال هدیه روز زن برای تازه عروس هستید، لباس مجلسی انتخاب ایده آلی است. هنگام خرید لباس مجلسی به مشخصات ظاهری وی (مثل سایز بدن، فرم اندام، رنگ پوست و فرم صورت) دقت کنید. به عنوان مثل، اگر طرف مقابلتان فردی لاغر و کوتاه قد است بهتر است لباس مجلسی کوتاه را انتخاب کنید.

برای خانم های تپل لباس مجلسی با خطوط عمودی بهتر از لباس مجلسی با خطوط افقی است زیرا لباس مجلسی با خطو افقی بدن را تپل تر از قبل نشان می دهد.

اگر نمی دانید چه رنگ لباسی به همسر شما می آید و از خود می پرسید هدیه روز زن چی بخرم می توانید براحتی از روی تناژ رنگی پوست همسرتان لباس با رنگ مناسب را انتخاب کنید. پوست هر فردی رنگ مخصوصی دارد که به سه دسته رنگ پوست سرد، رنگ پوست خنثی و رنگ پوست گرم تقسیم می شود. با دانستن اینکه تناژ رنگ پوست همسرتان چیست براحتی می توانید لباس مجلسی دلخواه خود را انتخاب کنید.

هدیه روز زن چی بخرم

خرید استند عشق

استند روز زن

هدیه ی روز زن همسر شما باید با هدیه ی روز زن برای مادرتان متفاوت باشد. حتی اگر همسر شما و مادرتان رابطه خیلی خوبی با هم دارند نباید برای هر دو آنها کادو یکسانی خریداری کنید. خانم ها دوست دارند کادوهایشان هم مثل خودشان خاص باشد. آنها دوست دارند منحصربفردترین زن زندگی شما باشند. بنابراین، باید یک کادوی خاص و منحصربفرد خریداری کنید. می توانید همسر یا مادرتان را با خرید یک استند مخصوص روز زن یا استند عاشقانه غافلگیر کنید.

تاپر همسر

 

خرید تاپر همسرم روزت مبارک 

عطر و ادکلن

اصولا کمتر خانمی پیدا می شود که به عطر و ادکلن ” نه ” بگوید. خانم ها در هر سن و سالی که باشند از عطرهای خوشبو لذت میبرند. البته در انتخاب عطر، هر کسی سلیقه خاص خودش را دارد. اگر سلیقه اش را می دانید عطر و ادکلن می تواند انتخاب ایده آلی برای کادو روز زن باشد. می توانید با یک باکس هدیه پر از گل و عطر مورد علاقه اش همراه با یک کیک تزئین شده با تاپر این روز را جشن بگیرید. همچنین، با خرید تاپر قلب یا خرید تاپر عشق و تزئین کیک می توانید این لحظه را رمانتیک تر کنید و عشق و علاقه خود را به زن مورد علاقه تان ابراز کنید.

پرندگان خوش آواز

اگر مادر یا همسرتان مدت زمان طولانی را به تنهایی در منزل سپری می کند، پرندگان می توانند هدیه روز زن مناسبی باشند. البته پرندگان کالا نیستند و حیواناتی هستند که نیاز به محبت دارند. همسر یا مادرتان با مراقبت از این موجودات دوست داشتنی و محبت به آنها می تواند تنهایی خود را پر کند و از صدای دلنشین آنها نیز لذت ببرد.

ماشین ظرفشویی

خرید ماشین ظرفشویی می تواند ایده جالبی به عنوان هدیه روز زن برای همسر یا مادرتان باشد. شستن ظروف کاری است که خانم ها هر روز انجام می دهند. خرید ماشین ظرفشویی باعث می شود تا بتوانند سریع تر کارهای منزل را انجام دهند. بنابراین می توانید به عنوان هدیه به مناسبت روز زن یک ماشین ظرفشویی بخرید.

کتاب

اگر همسر یا مادرتان اهل مطالعه است به عنوان هدیه به مناسبت روز زن برایش یک کتاب بخرید. کتاب برای خانم هایی که اهل مطالعه هستند می تواند یک هدیه خاص برای روز زن باشد. کتاب نه تنها یک هدیه روز زن ارزان و مقرون به صرفه است بلکه پیشنهادی عالی برای خانم هاییست که به علم و هنر علاقه دارند. آنها از خواندن کتاب های جدید لذت می برند و با شور و هیجان غرق در مطالعه می شوند.

هدیه روز زن برای همسر

طلا و جواهرات

شاید برایتان سوال باشد که بهترین هدیه برای روز زن چیست؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت بی شک طلا و جواهرات بهترین هدیه به مناسبت روز زن هستند. گرچه هدیه روز زن ارزان قیمتی نیستند اما همیشه طرف مقابل را خوشحال می کنند.

طلا و جواهرات همیشه بعنوان بهترین هدیه روز زن برای همسر یا مادر شناخته می شوند زیرا در بین خانم ها بسیار محبوب و پرطرفدار می باشند. همچنین، هدیه لاکچری و لوکسی محسوب می شوند.

دسته گل

اگر از خود میپرسید هدیه روز زن چی بخرم؟ و همچنین دنبال هدیه روز زن ارزان قیمت اما خاص هستید یک دسته گل همراه با کارت تبریک روز زن می تواند انتخاب ایده آلی باشد. گل ها قطعا یکی از مواردی است که خانم ها آنها را دوست دارند و تقریبا تمام بانوان به گل ها علاقه مند هستند. بنابراین یک دسته گل، کارت تبریک و یک کیک کوچک به مناسبت روز زن می تواند بهترین هدیه روز زن باشد. همچنین با خرید تاپر متن نستعلیق، خرید تاپر چهره یا حتی خرید تاپر عاشقانه دیگر  و گذاشتن آن روی کیک خود می توانید کیک خود را شیک تر بسازید.

کیف و کفش

بی شک کیف و کفش می تواند بهترین هدیه روز زن برای همسر یا مادرتان باشد. اگر همسر یا مادرتان اهل پیاده روی یا ورزش است چه چیزی بیشتر از یک کفش راحت می تواند او را خوشحال کند و برایش آرامش بخش باشد. اگر سلیقه همسرتان در خرید کیف و کفش را می دانید می توانید با هدیه دادن یک کیف مجلسی خوشگل، کفش ورزشی، کفش مجلسی یا حتی کفش طبی او را خوشحال کنید.

شال و روسری

اگر نمی دانید بهترین هدیه برای روز زن چیست و مدام از خود می پرسید که بعنوان هدیه روز زن چی بخرم، شال و روسری هم می تواند پیشنهاد جالب و منحصربفردی برایتان باشد.  هر بار که همسرتان خود را در آینه می بیند با دیدن یک شال و روسری دوست داشتنی و زیبا که از شما هدیه گرفته شادتر خواهد شد. به خصوص اگر به وی بگویید که آن شال یا روسری چقدر به همسرتان می آید. این هدیه یکی از ارزشمندترین و خاص ترین هدیه هایی خواهد بود که می توانید به همسر خود تقدیم کنید.

هدیه به مناسبت روز زن

معرفی انواع تاپر مناسب برای کیک روز زن

مهمترین بخش هر جشنی، کیک آن است. شما می توانید با تزئین کیک روز مادر یا روز زن و خرید تاپر مناسبتی برای تزئین کیک آنها را خوشحال کنید. در ادامه می توانید لیستی از انواع تاپر کیک زیبا و عاشقانه مناسب برای تزئین کیک روز زن را مشاهده کنید.

تاپر روزت مبارک

خرید تاپر عزیزم روزت مبارک

4.6/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *