دسته‌بندی نشده

تزیین کیک روز پدر

تزیین کیک روز پدر

تزیین کیک روز پدر را می­توانید به صورت کاملا سلیقه­ای و ابتکاری انجام دهید. در تقویم کشورمان ایران روز 13 رجب که روز میلاد حضرت علی (ع) است به روز پدر معروف می­باشد. با نزدیک شدن به این روز، همه خانم‌ها و خانواده‌ها به دنبال ایده تزیین کیک روز پدر هستند. برای این روز زیبا همه دوست دارند با هر وسیله‌ای که در دسترس است پدر یا همسر خود را خوشحال کنند و کارهایی مانند تزئین خانه، خرید هدیه، ساخت کارت پستال دست‌ساز و پخت کیک‌های زیبا و شیک را برای تبریک روز پدر انجام دهند.

تزیین کیک روز پدر

آموزش تزیین کیک روز پدر

یکی از بهترین هدیه‌های روز پدر یا همسر پخت و تزئین کیک است. با درست کردن انواع کیک و دسرهای خوشمزه‌ و تزیین­های مناسبتی که می‌توانید خودتان در خانه انجام دهید به راحتی می­توانید پدر یا همسر خود را خوشحال نمایید. برای زیبایی ظاهری کیک در مناسبت‌هایی مثل روز پدر یا روز مرد می­توانید تزئین روی کیک روز پدر را به روش­های مختلف و با وسایل متفاوتی انجام دهید.

طرح تزیین کیک روز پدر بسیار متفاوت است و شما می­توانید ایده برای تزیین کیک روز پدر را از اینترنت بگیرید. ایده‌هایی نظیر کیک به شکل کلاه، کروات، سبیل، کت و پیراهن مردانه و … ایده­های جذابی برای تزیین کیک روز پدر در خانه می­باشند. همچنین با کمی خلاقیت می‌توانید به زیباترین شکل ممکن تزیینات کیک برای روز پدر را انجام داده و آن روز را برای پدر و یا همسر خود به یاد ماندنی کنید.

تزیین کیک روز پدر

خرید تاپر پدر

خانم‌ها معمولا علاقه‌مند به شیرینی و کیک پزی هستند. ابعاد و اندازه کیک مهم نیست ولی ایده و سلیقه شخص مهم است. پخت کیک یک‌طرف و تزئین آن طرف دیگر است. یک تزئین زیبا بر روی کیکی ساده سبب می­شود تا کیک شما رنگی تازه به خود بگیرد. یکی از ساده­ترین راه­ها برای تزیین کیک خانگی به مناسبت روز پدر استفاده از تاپر کیک است. با خرید تاپر مناسبتی مانند خرید تاپر روز مرد و پدر می­توانید به راحتی و در اسرع­وقت تزیین کیک خانگی برای روز پدر را به زیباترین شکل ممکن انجام دهید.

تزیین کیک خانگی برای روز پدر

خرید تاپر آقایی روزت مبارک

تزیین کیک خامه ای برای روز پدر

مدل تزیین کیک روز پدر بسیار سلیقه­ای است و شما می­توانید با توجه به علایق پدر یا همسر خود کیک مدل روز پدر را تهیه و تزیین کنید.  در ادامه مطالب به اموزش تزیین کیک برای روز پدر به روش­های مختلف می­پردازیم. این روزها استفاده از تم­های مختلف و مناسبتی در مهمانی­ها و جشن­ها بسیار پرطرفدار شده است. شما می­توانید برای تزیین کیک روز پدر خانگی با خرید تاپر کیک، تزیینی مناسب و شیک انجام دهید.

مدل تزیین کیک روز پدر

خرید تاپر روز پدر مبارک

برای تزیین کیک در روز پدر با استفاده از خامه می­توانید از هر نوع کیکی مانند کیک ساده یا کیک اسفنجی و … به عنوان کیک پایه استفاده کنید. کیک خود را برش زده و با توجه به سلیقه خود بین آن از خامه قنادی زده شده، تکه­های موز، مغز گردو یا فندق و … استفاده کنید. لایه­های کیک را روی هم قرار داده و با دست کمی فشار دهید. حالا روی کیک را کاملا خامه کشی کنید. اگر این کیک را برای همسر خود تهیه کرده­اید می­توانید با خرید تاپر عاشقانه، خرید تاپر عشق، خرید تاپر قلب و یا تاپرهای مرد من روزت مبارک و … آن را به زیبایی تزیین کنید. البته خرید تاپر شغل نیز برای کیک مناسب روز پدر می­تواند ایده جالبی باشد.

همچنین می­توانید بعد از اینکه کیک خود را کاملا خامه­کشی کردید، با پودر شکلات، قهوه و …. طرح تزیین کیک روز پدر را به شکل­های مختلفی مانند طرح سبیل، پیراهن مردانه، کروات، نام پدر یا همسر خود، جوراب و … روی کیک پیاده کنید.

عکس تزیین کیک روز پدر

خرید تاپر همسرم روزت مبارک

عکس تزیین کیک روز پدر

طرز تزیین کیک روز پدر را می­توانید با توجه به عکس­های کیک مناسب روز پدر یاد بگیرید و انجام دهید. برای مثال یک ایده تزیین کیک روز پدر تزیین کردن کیک با نمادهای ورزشی است. همه می­دانیم که یکی از علاقه‌های آقایان ورزش است و تماشای ورزش برای آن‌ها بسیار لذت‌بخش می­باشد. اگر از علاقه همسر یا پدر خود به ورزش اطلاع دارید کیک با تم ورزشی می­تواند ایده مناسبی برای کیک روز پدر باشد.

تزیین کیک روز پدر در خانه

تزئین روی کیک کار هیجان انگیزی است که به کمی ذوق و خلاقیت نیاز دارد. در واقع تزیین کردن کیک کامل کننده پخت کیک محسوب می‌شود و دیده شدن تمام زحمتی که آماده سازی و پخت کیک دارد وابسته به تزئین جذاب و قابل قبول آن است.

یکی از بامزه‌ترین ایده­ها برای تزیین کیک روز پدر در خانه طرح سبیل است. این ایده هم ساده است و به راحتی انجام می­شود و هم نمای زیبا و جالبی دارد. ایده‌های مختلفی برای تزیین روی کیک روز پدر به شکل سبیل وجود دارد. طرز تزیین کیک روز پدر به شکل سبیل را هم با خامه و هم خمیر فوندانت می‌توانید انجام دهید. برای پیاده کردن این طرح با خمیر فوندانت کافی است تا طرح سبیل را روی خمیر سیاه رنگ برش دهید و آن را روی کیکی که خامه کشی کرده یا با خمیر فوندانت پوشانده ­اید قرار دهید.

تزیین کیک روز پدر در خانه

استفاده از عکس پدر یا همسر یا عکسی که خیلی دوست دارند نیز می­تواند ایده جالبی برای تزیین کیک روز پدر خانگی باشد.

تزیین کیک در روز پدر

یکی از پرطرفدارترین کیک­ها، کیک­های شکلاتی هستند. شما می­توانید کیک خود را به صورت شکلاتی درست کنید و یا برای تزیین آن از شکلات استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر کیک شکلاتی درست کرده­اید برای تزیین کیک در روز پدر می­توانید روی کیک شکلاتی خود را با پودر قند یا پودر وانیل تزیین کنید. می­توانید طرح­هایی که اشاره کردیم مانند طرح سبیل، کروات، پیراهن مردانه، اسم و … را به وسیله پودر قند روی کیک شکلاتی پیاده کنید.

کیک مدل روز پدر

همچنین می­توانید شکلات تخته­ای را به روش بن­ماری آب کرده و روی کیک را با شکلات آب شده و یا مخلوط شکلات و خامه قنادی بپوشانید. روی لایه شکلاتی هم می­توانید از طرح­هایی که با خمیر فوندانت تهیه کرده­اید استفاده کنید. همچنین می­توانید برای زیباتر شدن کیک مدل روز پدر از تاپرهای مناسبتی که در سایت بعد نو عرضه شده اند مانند تاپر روز پدر مبارک، تاپر مرد من، تاپر همسرم روزت مبارک و …. استفاده کنید.

تزیین کیک خانگی به مناسبت روز پدر

جمع بندی

در این نوشته به اموزش تزیین کیک برای روز پدر پرداختیم و روش­های مختلفی را برای تزیین کیک خانگی به مناسبت روز پدر معرفی کردیم. همچنین چندین مورد عکس تزیین کیک روز پدر را در این مطلب قرار دادیم تا بتوانید از آن­ها به عنوان ایده تزیین کیک روز پدر استفاده کنید. تهیه کردن کیک خانگی و تزیین کردن آن به شکلی که می­دانید مورد علاقه و توجه پدر یا همسرتان است می­تواند بهترین هدیه روز پدر باشد.

تزیین کیک خانگی به مناسبت روز پدر

همان­طور که توضیح دادیم تزیینات کیک برای روز پدر کاملا سلیقه­ای و ابتکاری است. شما می­توانید با توجه به علاقه خود از خامه، خمیر فوندانت، شکلات، گل­های طبیعی یا خشک، تکه­های میوه، مغز پسته، فندق و … برای تزیین کیک خانگی برای روز پدر استفاده کنید.

یکی از روش­هایی که می­توانید برای تزیینات کیک برای روز پدر از آن استفاده کنید قرار دادن تاپر روی کیک است. به این ترتیب کیک روز پدر را در کمترین زمان ممکن به زیباترین شکل تزیین می­کنید. سایت بعد نو انواع تاپرهای مناسبتی را با کیفیت خوب و قیمت مناسب عرضه کرده است. شما می­توانید برای تزیین کیک شب یلدا، تزیین کیک شب کریسمس، تزیین کیک شب هالووین، تزیین کیک پاییزی و … نیز از این تاپرهای مناسبتی و زیبا استفاده کنید.

به این محتوا چه امتیازی می دهید؟

1 دیدگاه در “تزیین کیک روز پدر

  1. ehsani گفت:

    سلام و خسته نباشید
    ایده های جالبی بود و علاوه بر اون تاپر هاتونم خیلی زیبا و دوست داشتنی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *