دسته‌بندی نشده

تزئین کیک روز مادر

تزئین کیک روز مادر را می توانید به شکل های مختلفی با توجه به سلیقه و ابتکار خود انجام دهید. در این نوشته تصمیم داریم تا به اموزش تزیین کیک برای روز مادر به چندین روش مختلف بپردازیم. یک کیک خانگی که به زیباترین شکل تزیین شده باشد می تواند سبب خوشحالی مادر در این روز به خصوص شود و نشان دهنده قدردانی و عشق شما به مادر باشد.

تزئین کیک روز مادر

تزیین کیک خامه ای برای روز مادر

برای تزیین کیک برای روز مادر در خانه می توانید از مواد مختلفی مانند خامه قنادی، خمیر فوندانت، شکلات آب شده، تکه های میوه، گل های طبیعی تازه یا خشک، پودر قهوه و نسکافه و البته تاپرهای زیبا و مناسبتی استفاده کنید. کیکی که می خواهید تزیین کنید می تواند هر نوع کیکی مانند کیک اسفنجی، کیک ساده، کیک شکلاتی و هر نوع کیک دیگری که در درست کردن آن تبحر دارید، باشد.

یکی از انواع تزیینات کیک روز مادر، تزئین کیک با استفاده از خامه قنادی است. می توانید از رنگ های خوراکی نیز استفاده کنید و خامه های رنگی جذابی تهیه کنید. برای تزیین کیک خامه ای برای روز مادر ابتدا باید کیک پایه ای را که تهیه کرده ای به صورت افقی به دو یا سه قسمت تقسیم کنید. بین لایه ها را آغشته به خامه قنادی زده شده کرده و با توجه به علاقه و سلیقه خود از تکه های موز، مغز گردو، مغز فندق، تکه های شکلات و … در بین لایه های کیک استفاده کنید. به یاد داشته باشید ابتدا باید سطح لایه ای را که می خواهید با خامه قنادی بپوشانید آغشته به مقداری آب میوه یا مایعات دیگری مانند نسکافه، شیر کاکائو و … کنید تا خامه به خوبی روی کیک بماند. سپس لایه ها را روی هم قرار داده و کمی با دست فشار دهید.

تاپر روز مادر

خرید تاپر Happy Mothers Day

دور تا دور کیک را نیز با خامه قنادی زده شده به خوبی خامه کشی کنید. حالا برای تزیین کیک روز مادر با خامه می توانید رنگ صورتی یا قرمز و .. را با خامه ترکیب کرده و با ماسوره گل های خامه ای کوچک و زیبایی روی کیک درست کنید. البته می توانید از گل های طبیعی که می دانید مادرتان دوست دارد نیز روی کیک خامه ای استفاده کنید.

تزیین کیک خانگی برای روز مادر

استفاده از خمیر فوندانت نیز ایده مناسب و راحتی برای تزیین کیک خانگی روز مادر است. با خمیر فوندانت می توانید گل، قلب، پاپیون و … درست کرده و از آن ها برای تزئین کیک روز مادر استفاده کنید.

ایده تزئین کیک روز مادر با استفاده از تاپرهای مناسبتی و زیبا نیز ایده تازه و پرطرفداری می باشد. با خرید تاپر کیک می توانید در اسرع وقت کیک خود را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید. خرید تاپر چهره، خرید تاپر روز زن و مادر، خرید تاپر قلب و … انتخاب های مناسبی برای تزیین کیک روز مادر در خانه می باشند.

تاپر مادر

خرید تاپر مادر

سایت بعد نو تاپرهای مناسبتی زیبا و متنوع ای را ارائه کرده است که شما می توانید از میان انواع مختلف این تاپرها با توجه به سلیقه خود مناسب ترین تاپرها را برای انواع تزیینات کیک روز مادر تهیه کنید. تاپر مادر، تاپر مادرم روزت مبارک، تاپر همسرم روزت مبارک، تاپر آغوش مادر و … برخی از زیباترین و پر طرفدارترین تاپرهایی هستند که می توانید برای روز مادر و روز زن از سایت بعد نو سفارش دهید.

تاپر مادرم روزت مبارک

خرید تاپر مادرم روزت مبارک

خرید تاپر روز زن و مادر

خرید تاپر میم مثل مادر

ایده تزیین کیک روز مادر

کیک های شکلاتی از جذاب ترین و پرطرفدارترین کیک ها به حساب می آیند. می توانید برای روز مادر یک کیک شکلاتی خوشمزه تهیه کرده و روی آن را به شیوه های مختلفی تزیین کنید و یا اینکه یک کیک ساده تهیه کرده و روی آن را با شکلات تزیین کنید. برای تزئین کیک روز مادر در خانه با استفاده از شکلات کافی است تا مقداری شکلات تخته ای را به روش بن ماری ( با استفاده از حرارت غیر مستقیم ) آب کرده و روی کیک را با آن بپوشانید.

یک ایده برای تزیین کیک روز مادر این است که با پودر قند روی کیکی که سطح آن را با شکلات پوشانده اید طرح های زیبایی مانند قلب، نام مادر، گل و … ایجاد کنید. همچنین می توانید روی کیک شکلاتی خود را با اسمارتیز، ترافل، انواع شکلات و بیسکوئیت و … تزیین کنید. با استفاده از خامه و ماسور نیز می توانید جملات زیبایی را روی سطح شکلاتی کیک بنویسید و یا طرح های زیبایی بکشید. استفاده از مرواریدهای خوراکی زیبا نیز ایده بسیار مناسبی برای مدل تزیین کیک روز مادر است.

در صورتی که مادر یا همسر شما شاغل هستند می توانید برای تزیین کیک از نمادهایی که نشان دهنده شغل آن هاست نیز استفاده کنید. همچنین می توانید با خرید تاپر شغل تزیین کیک خود را شیک تر کنید. استفاده از نمادهای خاصی که مناسب روز زن است مانند لوازم آرایشی، کفش های پاشنه بلند، انواع زیورآلات، لوازم خیاطی، میل بافتنی و کاموا، کیف، کلاه های زنانه، لوازم آشپزی و … نیز انتخاب های مناسبی به عنوان تزیین کیک برای روز مادر به حساب می آیند.

انواع تزیینات کیک روز مادر

انواع تزیینات کیک روز مادر

مدل تزیین کیک روز مادر می تواند ساده و یا شلوغ باشد و این موضوع کاملا به سلیقه خود شما بستگی دارد. می توانید کیک خود را با خامه صورتی یا سفید کاملا بپوشانید. برای تزیین آن از چند تاپر زیبا استفاده کنید و یا اینکه با ترافل های ریز و رنگی کلمه زیبای مادر را در میان یک قلب بنویسید. موضوع مهم در آموزش تزیین کیک روز مادر این است که بهتر است از رنگ های شاد و نمادهای زنانه برای تزیین کیک روز مادر در خانه استفاده شود.

در این مقاله تصاویر کیک های مختلف روز مادر را قرار داده ایم تا از آن ها به عنوان ایده برای تزیین کیک روز مادر استفاده کنید. به یاد داشته باشید که تزیین کیک مهم ترین مرحله تهیه کیک است و سبب می شود تا تمامی زحمات شما برای تهیه کیک به چشم بیاید. یک تزیین زیبا و چشم نواز باعث می شود تا توجه ها به کیک شما جلب شود و نتیجه زحمات خود را ببینید.

تزیین کیک روز مادر در خانه

جمع بندی

در این نوشته با ارائه چندین ایده تزیین کیک روز مادر به اموزش تزیین کیک برای روز مادر پرداختیم. همان طور که توضیح دادیم شما می توانید با توجه به علایق مادر خود کیک این روز را به صورتی مناسبتی و زیبا تزیین کنید. استفاده از انواع گل ها، خامه، شکلات، میوه، ترافل، پودر قند یا کاکائو و … می توانند ایده های مناسبی برای تزیین کردن کیک باشند.

 

استفاده از تاپرهای مناسبتی نیز می تواند نمای کیک شما را بسیار شیک و لاکچری کند. سایت بعد نو تاپرهای مناسبتی متنوع و جذابی را برای فروش عرضه کرده است. شما می توانید با توجه به سلیقه خود از میان محصولات این فروشگاه اینترنتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. سفارش شما در اسرع وقت درب منزل به شما تحویل داده می شود. از جمله تاپرهای مناسبی که می توانید از این سایت تهیه کنید می توانیم به تاپر ولنتاین، تاپر عروس و داماد و … اشاره کنیم. خرید تاپر شب یلدا، خرید تاپر کریسمس و هالووین، خرید تاپر سالگرد ازدواج و … به شما کمک می کند تا کیک های خود را در زمانی کوتاه به زیباترین شکل تزیین کنید.

به این محتوا چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *