دسته‌بندی نشده

آشنایی با کیک مناسب و بهترین هدایای روز پدر

بهترین هدیه روز پدر

مردم ایران همه ساله روز ولادت امام علی (ع) را به عنوان روز پدر در نظر می گیرند. به همین دلیل این روز بزرگ را جشن گرفته و برای پدر خود هدیه خریداری می کنند. حال همان طور که می دانید، یکی از سخت ترین کارها همیشه، خرید کادو برای عزیزان خود می باشد. همه ما در روزهایی مانند روز پدر، دچار سردرگمی هستیم که چه کادویی را تهیه کنیم. در این مقاله قصد داریم تا ایده هایی را درباره بهترین هدیه روز پدر به شما عزیزان ارائه دهیم، امیدواریم که نهایت استفاده را از آن ها ببرید.
همان گونه که می دانید فروشگاه بعد نو در زمینه فروش انواع مدل های تاپر کیک، پیشرو است و از مشتریان بسیار زیادی بهره مند می باشد. مجموعه ما در این روزها تاپرهای کیک خود را در مدل های گوناگونی تولید کرده و به فروش می رساند. در ادامه نمونه هایی از انواع تاپرهای بعد نو معرف حضور شما خواهند بود و شما می توانید به عنوان بهترین هدیه روز پدر از آن ها بهره مند شوید.

ممکن است این مطلب نیز برایتان مناسب باشد: خرید تاپر متن نستعلیق

خرید تاپر روز پدر مبارک

با انواع مدل تاپرهای کیک بعد نو ویژه روز پدر آشنا شوید

پیش از بررسی بهترین هدیه روز پدر اجازه دهید تا مفهوم تاپر را برای شما عزیزان آشکار سازیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.
به زبانی ساده، نام تاپر به اشیایی که در بالای کیک قرار داده می شود، اطلاق می گردد. در واقع آخرین اجسامی که بر روی کیک گذاشته می شود، تاپر می گویند. به عبارتی دیگر قرار دادن تاپر بر روی کیک یکی از مراحل تزئین کیک می باشد. این قبیل وسائل انواع متفاوتی دارند که می توان به نوع دو بعدی و سه بعدی اشاره نمود.
در نظر داشته باشید که تاپرهای تولیدی مجموعه بعد نو متنوع می باشد که به طور خلاصه نمونه هایی از مطرح ترین آن ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود، با ما همراه باشید. لازم است بدانید که تاپرهای فروشگاه بعد نو بر اساس تم جشن، به دسته های گوناگونی تقسیم بندی می شوند که می توان به انواع مختلف تاپر پسرانه، تاپر عاشقانه، تاپر دخترانه، عروسی، تاپر شب یلدا، تاپر ولنتاین، تاپر دندونی و دیگر تاپرهای مخصوص سایر رویداد های مطرح اشاره نمود. به این نکته توجه نمائید که مجموعه بعد نو با سابقه چند ساله خود در زمینه تولید تاپرهای کیک، محصولات خود را با نازل ترین قیمت ها و مرغوب ترین کیفیت ها به مشتریان خود ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید به منظور اطلاعات بیشتر درباره هزینه ها با مشاوران بعد نو در ارتباط باشید.

با توجه به نزدیک بودن سال نو میلادی به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل، این مقاله را نیز مطالعه نمائید: خرید تاپر کریسمس و هالووین

بهترین هدیه به مناسبت روز پدر

بهترین هدیه به مناسبت روز پدر پیشنهاد بعد نو

همان طور که مستحضر هستید، کیک ها جلوه خاصی به جشن ها و مناسبت ها می بخشند. از طرفی دیگر کیک نیز می بایست از زیبایی ظاهری بهره مند باشد. در اینجا به عنوان مناسب ترین وسیله ها می توان به تاپر اشاره نمود.
همان طور که قبل تر نیز گفته شد، تاپر ها در فروشگاه بعد نو به دو دسته تقسیم بندی می شوند. تاپرهای دو بعدی به طور کلی از جنس پلاستیک و طلق می باشند که به صورت نوشته ساخته می شوند. به علاوه چسباندن خمیر شکری یا فوندانت بر روی کیک نیز یکی از رایج ترین انواع تاپر دو بعدی شناخته می شود.

بهترین هدیه برای روز پدر چیست

خرید تاپر best dad ever

این مطلب نیز ممکن است برایتان جالب باشد: خرید تاپر سالگرد ازدواج

تاپر کیک روز پدر را چگونه انتخاب کنیم؟

همان گونه که تا به اینجا دانستید، تاپر ها نقش ویژه ای را در زیبایی کیک ها ایفا می نمایند و وجودشان بر روی کیک واجب می باشد. حال آن که به منظور انتخاب تاپر مناسب برای کیک به عنوان بهترین هدیه ی روز پدر مواردی وجود دارد که شما عزیزان می بایست کانون توجه خود قرار دهید که در ادامه مطالب شرح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

مناسبت تهیه کیک

همان طور که می دانید تاپر ها زینت بخش کیک هستند حال آن که می بایست مواردی را در تهیه آن ها، در نظر گرفت و آن مناسبت کیک می باشد. به عبارتی دیگر با توجه به رویدادی که برای آن کیک خریداری می شود، تاپر نیز می بایست با کیک تطابق داشته باشد. در نتیجه اگر همراه با بهترین هدیه روز پدر کیک نیز تهیه می کنید، به هماهنگی تاپر با مناسب نیز توجه فرمائید تا کیک شما به صورت ویژه ای جلوه گر باشد.

تاپر پدر

خرید تاپر پدر

این مطلب نیز ممکن است برایتان مفید باشد: تاپر عروس و داماد

سایز و شکل کلی کیک

همان طور که می دانید تاپر ها در اندازه های بسیار متنوعی تولید می شوند. در نتیجه به این نکته توجه نمائید که آن ها را می بایست متناسب با اندازه کیک انتخاب کرد و جلوه کیک را دو چندان نمود.

رنگ کیک

نکته دیگری که می بایست به آن توجه نمائید، رنگ کیک می باشد. به عبارتی دیگر به هنگام خریداری تاپر به هماهنگی آن با رنگ کیک نیز توجه نمائید. البته نیازی نیست که تاپر دقیقا همرنگ کیک و در واقع مکمل آن باشد. در نتیجه در امر تهیه کیک و تاپر آن به عنوان بهترین کادو برای روز پدر، موارد شرح داده شده را کانون توجه خود قرار دهید.

لازم به ذکر می باشد که شما عزیزان می توانید تاپر های فروشگاه بعد نو را با نازل ترین قیمت ها تهیه نمائید. کارشناسان با تجربه بعد نو در این زمینه یاری رسان شما خواهند بود و می توانید در هر زمانی با آن ها در ارتباط باشید و ابهامات خود را بر طرف نمائید.

تاپر پدر

خرید تاپر Happy Fathers Day

ممکن است این مطلب نیز برایتان جالب باشد: خرید تاپر روز زن و مادر

فوایدی که بهره مندی از تاپر کیک روز پدر برای شما به ارمغان می آورد

همان گونه که می دانید تاپر ها جلوه خاصی به کیک ها می بخشند و مشتریان بسیاری در فروشگاه بعد نو، در انواع رویدادها همراه با کیک های خود، تاپر هماهنگ با آن را خریداری می نمایند. فروشگاه بعد نو انواع مدل تاپر های مخصوص روز پدر را با شکل های ویژه ای تولید می نماید. در نظر داشته باشید که تاپرهای مجموعه ما از طرفداران بی شماری بهره مند است و شما عزیزان می توانید با تهیه آن ها، جلوه و زیبایی کیک خود را دو چندان نمائید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره تاپر های مجموعه ما، شما عزیزان می توانید با مشاوران بعد نو در ارتباط باشید.

تاپر پدر

خرید تاپر love you dad 

ممکن است این مطلب نیز برایتان مفید باشد: خرید تاپر مناسبتی

نتیجه گیری

همان گونه که دانستید یکی از مناسب ترین هدایایی که می توان برای روز پدر در نظر گرفت، کیک می باشد. این در حالی است که یکی از وسائلی که به منظور زیبایی کیک استفاده می شود، تاپر می باشد. همان طور که مستحضر هستید فروشگاه بعد نو یکی از بزرگ ترین مجموعه ها در زمینه تولید لوازم جانبی کیک به ویژه تاپر می باشد و در این کسب و کار از کارشناسان با تجربه بسیاری بهره می گیرد. به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال بهترین هدیه روز پدر هستید، کیک می تواند گزینه مناسبی باشد. تیم بعد نو در زمینه ارائه تاپرهای خاص می تواند یاری رسان شما باشد و همچنین جلوه خاصی را برای کیک به ارمغان می آورد.

ممکن است این مطلب نیز برایتان جالب باشد: خرید تاپر شب یلدا

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه در “آشنایی با کیک مناسب و بهترین هدایای روز پدر

  1. atefeh گفت:

    سلام و خدا قوت
    من یک تاپر با طراحی چهره شخصی میخام میتونید انجام بدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *